7 Mayıs 2013 Salı

Hosçakalın Arkadaşlar....

Merhaba Arkadaşlar,

Ben düzgünce veda etmesini bilemeyen biriyimdir. Şunu söylemek istiyorum. Ben bu blogu hobim için yazmaya başlamıştım. İnternette Türkçe-Lehçe kaynaklarının sınırlı olması ve Polonyada iletişim konusunda yaşadıklarım sıkıntılar beni bunu yazmaya itti. Benim kafamda oluşan projelerden bir tanesi bu blogum... Turistler, Lehçe öğrenen ve Türkçe öğrenen Leh arkadaşlar için bir nevi faydalı olabilecek hazır cümle kalıplarını ve sözcüklerini değişik kaynaklardan ve Lehlerden(Polonyalılardan) yardım alarak yazdım. Bu yazdıklarımda kesinlikle google translate yada başka çeviri programı kullanılmamıştır. Daha yazacak konularım vardı ama başka bir projeme başlamak için Lehçe-Türkçe ders blog projemi bitirmeye karar verdim.Vakit bulabilirsem bu blogda yanlış veya eksikler güncelleyeceğim.

Bu Pratik Lehçe blogu ziyaret eden, çeşitli öneride bulunan arkadaşlara buradan çok çok teşekkür ediyorum. Yazımı burada bitiriyorum. Size hayatta ömür boyu başarılar ve mutluluklar diliyorum. Kendinize iyi bakın arkadaşlar. Allah yardımcınız olsun! Hoşçakalın Arkadaşlar.....



2 yorum:

  1. Lütfen çalışmalarınıza devam edin severek ilgiyle takip ediyorum. Lehçeyi sizden öğreniyordum gerçekten çok faydası oluyor teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Erika!

      Pratik Lehce bloguna gosterdiginiz ilgi ve yorumlariniz icin tesekkur ederim. Bunu blogu sadece siz degil diger arkadaslar da yazmami ve devam etmemi istiyorlar. Bazi konularda cikan telaffuz yanlisliklari, eksik ifadeler ve diger sentezler icin cok yakin bir zamanda revizyona ve bazi konulara ufak bir takviye yapmayi dusunuyorum. Tabii, bunlari yazip hazirlamak buyuk emek ister. Bunlari yapmam icin diger Leh ve Lehce bilen arkadaslara ve onlarin destegine ihtiyacim olacak.Yeterince destek bulabilirsem o zaman, zaman bulursam devam edebilirim...

      Sil